YouTube to świetne miejsce do udostępniania treści, budowania społeczności, a nawet zarabiania pieniędzy. W ciągu najbliższych tygodni podzielimy się z tobą najlepszą strategią, która pomoże co odnieść sukces w serwisie YouTube. Dzisiaj przeczytacie o pierwszej z pięciu najważniejszych wskazówek…

Wskazówka #1

Posiadanie strony internetowej jest bardzo ważne dla każdego, kto jest w YouTube z wielu powodów. Po pierwsze, daje to o wiele więcej wiarygodności. Daje użytkownikom dodatkowe miejsce, aby dowiedzieć się więcej o tobie. Miejsce, nad którym masz pełną kontrolę, więc wszystko, co chcesz, aby Twoi użytkownicy wiedzieli, w formie, jaka najbardziej ci odpowiada. To także świetne miejsce, aby umieścić swoje filmy z YouTube. Kiedy mówimy o pozycjonowaniu i wyszukiwarkach, chodzi o nadanie dobrego tytułu, opisu i tagów.

Słowa kluczowe

Ale możesz też umieścić ten film na swojej stronie internetowej. Możesz zmienić tytuł posta, gdzie znajduje się wideo i dodać więcej tekstu, aby uzyskać różne słowa kluczowe. Niektóre ze słów kluczowych prowadzą do strony internetowej, niektóre bezpośrednio do filmu, i tak czy inaczej, widzowie znajdują twój film na YouTubie.  Jest to naprawdę potęga internetu! 

 

Podwójna praca, ale wielkie korzyści!

Jeśli masz bannery na stronie lub uczestniczysz w programach partnerskich, sprzedajesz produkt lub usługę, łatwiej zachęcić widza do interakcji czy zakupu prowadząc go do strony. Możesz zwiększyć swoje dochody umieszczając wszystkie swoje filmy YouTube także na swojej stronie. Jedna rzecz, która jest naprawdę ważna, jeśli masz witrynę internetową, musisz linkować swoją stronę we wszystkich filmach na YouTube – w adnotacjach lub przynajmniej w opisie. Większość moich klientów, kiedy zaczynali korzystać z YouTube, posiadali najwięcej ruchu pochodzącego z  Facebooka i Twittera.

 

 

Ale po jakimś czasie

Gdy tylko zaczynali umieszczać swoją stronę w opisie filmów w YouTube, YouTube był na pierwszym miejscu jeżeli chodzi o pochodzenie ruchu. To spowodowało dużą liczbę odwiedzin, a witryna kieruje dużo ruchu z powrotem na serwis YouTube, dzięki czemu tak świetnie współpracują.

Przykład

Mam na to świetny przykład, który obrazuje w czym cała magia. Pracowałem niedawno nad promocją filmu i zatytułowałem go na YouTubie „Legalne sposoby na płacenie niskich podatków”. Ale na stronie internetowej zmieniłem tytuł i nazwałem ją „Raje podatkowe – każda firma może zaoszczędzić”. Film był wyświetlany pod dwiema frazami kluczowymi- obie miały duży ruch i niską konkurencję, dlaczego więc ograniczać się do jednej?

Najważniejszy jest tytuł i opis filmu, ale też treść artykułu

Tak więc, niezależnie od tego, czego szuka użytkownik, znajdzie film w ten czy inny sposób, bezpośrednio na YouTube lub na stronie. Ważne jest, aby dodać do artykułu co najmniej tekst o długości 400 słów. Pomoże ci to również w rankingu wyszukiwarek (SEO). Upewnij się, że tekst jest tym, o czym jest film, lub możesz nawet dokonać transkrypcji filmu, ale upewnij się, że ma słowa kluczowe (!) związane z Twoim filmem. Tak, że możesz wyświetlać się wyżej w wyszukiwarkach.

I za każdym razem, gdy mówimy o tak dużej ilości treści, o filmach, artykułach…

 

Back up danych

Zawsze przypominam, upewnij się, że masz back up danych (kopię zapasową)! Często słyszę przerażające historie o tym jak ludzie tracą wszystkie dane. Tak więc, zapisuj na dysku zewnętrznym każdy film i plik projektu oraz upewnij się, że robisz kopie zapasowe witryny.

To naprawdę, naprawdę ważne.

 

Do zobaczenia niedługo ze wskazówką numer dwa!